vrijdag 10 mei 2019

Biofotonen Therapie, vernieuwende geneeskunst in het eigen energieveld





Biofotonen Therapie

Revolutionaire geneeskunst in het eigen energieveld

Via de natuurgeneeskunst was ik me er al van bewust dat ons eigen energieveld versterkt wordt door informatie uit de plantenwereld waarmee wij via subtiele trillingen in contact staan en waardoor wij gevoed worden.  Niet voor niets voel je je lekker na een boswandeling. Dat is niet alleen een kwestie van zuurstof en groen maar dit biedt een gevarieerd spectrum aan informatie dat ons in onze kracht zet. 

Door mijn onderzoek naar straling ben ik mij nog meer bewust geworden van het feit dat wij, niet anders dan dieren, elektromagnetische wezens zijn. Dat er onder de zichtbare en tastbare laag van ons fysieke lichaam op een dieper niveau een onzichtbaar systeem schuilgaat dat informatie overdraagt via elektromagnetische signalen. Trillingen waarbij op cel-niveau en tussen orgaansystemen onderling informatie uitgewisseld wordt, in wezen niet veel anders dan wij het kennen van modern dataverkeer. 

Onderzoek laat echter zien dat bepaalde trillingen met informatie ons eigen systeem verstoren zoals gepulste radiofrequente straling van GSM, UMTS, 4G, 5G, Wifi en DECT. Biofotonen therapie maakt daarentegen gebruik van onze lichaamseigen trillingen met informatie die ons systeem weer optimaal ondersteunen en zet moderne technologie in om de natuur in haar kracht te zetten.  
  
In 2018 maakte ik via een goede vriendin kennis met Biofotonen therapie en volgde ik de opleiding aan de Health Angel Foundation. Toen wist ik: Dit was de studie en praktijk waarnaar ik in 1990 zocht! En meer! Opmerkelijk genoeg smeedde het zaken waar ik van hield en waar ik niet echt van hield zoals natuurkunde en Informatietechnologie samen tot één samenhangend geheel waar ik wat mee kon.  Alles wat ik zelf aan kennis en ervaring ontwikkeld had bleek een fundament voor dit werk waardoor ik de studie en praktijk snel doorliep. Het is het meest fascinerende en tevens het meest dankbare werk dat ik me maar kan wensen. 

1 opmerking :